søndag den 17. juli 2011

off we go

God morgen derude, her er kl nu 6:30 om morgenen og jeg har netop hørt lejrens ene helikopter lette med nogle af borebisserne, det betyder at vi højs sandsynligt også blever fløjet af sted i dag :) Så jeg må op, i bad, pakke taskerne og så er det ellers af sted mod Isua :)
Jeg skulle hilse og sige at det er en VILD fornemmelse at flyve i helikopter!! Vi prøvede det 4 gange sidste år, først var jeg skræmt til døde, men når man finder ud af at monstrummet ikke falder ned er det en fed oplevelse. Og så sidder man jo ved siden af kaptajnen hvilket er meget beroligende. I forhold til et fly er der jo en fantastisk udsigt i en chopper :) Så jeg glæder mig, men er også ret så spændt, til at vi letter her om en times tid eller to.

Hav nu en dejlig uge

Ingen kommentarer:

Send en kommentar