fredag den 1. juli 2011

Hachét Gourmet Burger

Jeg har været ude og spise hele tre dage i træk, og jeg har NYDT det :D I onsdags tog jeg med en veninde ud og spist frokost på Chicos Cantina, en mexi restaurent der ligger på Borgergade 2, i går tog kæresten og jeg på Nagoya running sushi og i dag har vi så været på Hachét Gourmet Burger.

Min BBC burger
Lækre rustikke pomfritter

Kæresten var også tilfreds med sin Hachet Special burger
 Jeg kendte slet ikke Hachét Gourmet Burgers før jeg faldt over et tilbud på www.downtown.dk hvor man fik 2 stks burger til éns pris - og da Christian er stor fan af en god burger (mon ikke alle mænd er det? hehe) måtte jeg da lige hapse det tilbud så vi kunne tage ind og spise en dag... Hvilket så blev i dag efter en længere tur på Strøget hvor vi kun formåede at købe 8 par sokker til ham og lidt papir/notesbog til mig Grønlandstur, på trods af udsalget.
Burgerne på Hachét variere lige fra helt almindelig cheeseburger til diverse special varianter. Bla. fik Christian en burger med emmentaler, bløde løg og svampe, mens jeg fik en Barbecue burger med røget BBC sauce, cheddar og salsa :) ummenumenum! Det var godt :) Godtnok skal man købe fritterne for sig selv, men jeg giver nu gerne 25 kr extra for det - især for de her fritter! De var virkelig gode. Sprøde og rustikke og så kan man vælge mellem flere forskellige dressinger til.
Synes det var en super oplevelse, og også min bedre halvdel var imponeret - bestemt ikke sidste gang vi kommer der!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar