mandag den 29. august 2011

Årets første...

FLÆSKESTEG :D

Christian kastede sig bravt og modigt ud i den kampen mod en perferkt flæskesteg - og med dette menes selvfølgelig den ideelle sprøde sværd :P
Man hører så mange gode råd omkring netop dette, men nogengange tænker jeg om det mon er ren tilfældighed, synes det virker så random om man opnår det eller ej. Men det gjorde Christian, og med stil må jeg sige, det blev en virklig god kamsteg med en sprød SPRØD sværd. Han praler også af at hans far har givet nogle gode tips med at skrue op og ned for varmen (har jeg godtnok aldrig hørt før, men hans far er en haj til at lave god gammeldaws mad så jeg vælger at tro ham).
Saucen var dog ikke noget at råbe hurra for, jeg skal helt klart lære at hælde fedtet fra! Det blev alt for tyndt og fedtet - bedre held næste gang :)

Glæder mig til de kommende flæskestegssanwiches - vi havde nemlig en halv steg til overs *jubii*

1 kommentar:

  1. Uhmm, det ser godt ud og flæskesteg er nu altid godt :-) Det ser ud som om du er rigtig glad for syltede agurker ;-)

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet