tirsdag den 23. august 2011

Udsalg

Indrømmet.. Jeg er en klaphat til at finde gode tilbud, jeg har simpelthen ikke tålmodighed nok til at kigge ordentligt rundt i butikkerne - eller også har jeg bare ingen penge :D Det er jo standart når man er på SU, hehe.
Men nu har jeg jo fået mit lækre studiejob i DONG som giver mig en smule mere på kistebunden og i weekenden gik jeg gennem Strøget med to veninder hvoraf den ene er super god til at spotte lækkert tøj :D Vi endte i Message hvor der i kælderetagen var tilbudsvare i store mængder og jeg fik neglene i disse to toppe fra MbyM; en basic til 50 kr og en one shoulder kjole til 100 kr :) Selv hvis jeg udelukkende havde levet på SU var det jo tilbud man ikke kunne lade gå sig forbi


Beklager mit beskidte spejl - det bliver pudset i morgen ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar