fredag den 19. august 2011

Pizzasnegle

Kærestemanden har efterladt mig.. igen!! Denne gang dog kun for en weekend :D
Nåmenaltså så er jeg jo kun mig og må bestemme helt selv og alene muahaha. Så i morges da jeg alligevel skulle ned og købe ind (for kæresten havde jo ikke købt tandpasta, mælk og opvasketabletter nu han alligevel skulle til Fyn) besluttede jeg mig for at jeg da skulle kaste mig ud i at lave en ordentlig portion pizzasnegle som jeg kun leve af hele dagen :P
Brugte denne opskrift http://arla.dk/opskrifter/pizzasnegle/ jeg brugte dog 200 gr. skinke i stedet for 100 gr.
De blev super gode og jeg har vist også snart spist halvdelen af dem ;)

I morgen skal jeg lave pølsehorn, løbe en dejlig lang tur og se Copenhagen Pride Parade med veninderne :D Iiih det bliver en god dag



Ingen kommentarer:

Send en kommentar