fredag den 26. august 2011

Wild Life

Så kom vi en tur i det grønne og nej hvor var det skønt :) Godtnok vågnede jeg i morges og var mega træt og grumpy, ja faktisk parat til at smide det hele i vasken og bare blive liggende under dynen. Men heldigvis kan mit humør ikke sådan slå Christian ud og han fik mig igang med at smørre nogle madder mens han lavede kaffe og morgenmad - hvad søren skulle jeg dog gøre uden den mand :)
Klokken 10 satte vi kursen stik syd og ankom til Knuthenborg Safaripark ved middagstid. Jeg har været der en gang før, åbenbart... husker det ikke selv, men min far fortalte mig forleden at det havde vi bestemt for han var blevet skældt ud af en medarbejder for at stå ud af bilen i farlige-dyr-området :D Christian har aldrig været der, så vi var lidt spændt.
Kan kun sige at der er super hyggeligt, og det faktisk er fint at køre rundt når der er gråvejr, for så er der ikke så mange mennesker og dyrene er ok aktive :) Fik selvfølgelig taget et par billeder (eller 400)

Hun mente måske at der ikke var nok fokus på hendes race

Lille baby Raffe <3

Mistelten i birketræ - og ja jeg fik en møsser da jeg stillede mig under den :)

Frokost i det grønne :) med sanwich, jordbær, ferskentærte og kaffe. Uuhm tærterne var goe

Christian fandt en græshoppe som han døbte Aksel. Aksel fik jordbær og tærtekrummer
Knuthenborg Safari er nu indehaver af jordens fedeste græshoppe :)
Gederne mente ikke vi måtte køre ud af parken så de blokede vejen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar