lørdag den 30. april 2011

En GOD tømmermændsdag :)

Det skal ikke være en hemmelighed at jeg lider under de mest grufulde tømmermænd, og efter en fantastisk hyggelig ( og lidt våd) fødselsdagsfest i går havde jeg sådan set ikke regnet med at kunne stå ud af sengen i dag. Men heldigvis jeg var ikke så hårdt ramt, blot lidt hovedpine, som dog stadig hænger ved her til aften. I følge min venindes 5 årige datter så er jeg jo også næsten død nu jeg er 26 år, så det er nok alderens visdom der har lært mig at stoppe mens legen er god hehe :D
Anyway fordi jeg var oppe and running foreslog Christian at vi skulle tage ud og fiske. Jeg har ikke fisket siden jeg var 12, men husker det som noget så hyggeligt så selvfølgelig var jeg frisk på det. Vi trillede en tur til Nordhavn, med bagels og jordbær i tasken for man kan jo godt stå et par timer før fiskene bider (har jeg ladet mig fortælle). Christian mente da også at vi nok skulle være heldige for at få en på krogen, men han bed det i sig igen da han på 3. kast hev en flot stor hornfisk i land - med mig hoppende og hujende ved siden af. Jeg fangede ikke noget men fisk da opfrisket mine skills :)

Fisken filetteres, og jeg er enormt stolt af selv at have gjort det ;P

En klat smør, lidt persille, salt og peber lægges i midten af fiske og den lukkes med en pind


Rulles i lidt mel og salt

Steges på en middelvarm pande i 10 minutters tid

Serveret med kartofler og en sauce af fløde, sennep og citron

1 kommentar:

  1. Hvor ser det godt ud!! vi har flere gange forsøgt at fange hornfisk, men det er aldrig lykkedes os, så jeg har stadig til gode at smage dem....

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet