onsdag den 27. april 2011

Viva la France

Dårligt billede men her er min gave altså
Jeg har fødselsdag i dag.. 26 år for at det ikk skal være løgn, puha som tiden dog går :)

Christian har forkælet mig hele dagen, han stod bla tidligt op og lavede morgenmad til mig. Jeg skal altid rævesove mens han går ud og laver morgenmad og jeg er VILDT dårlig tid det. Ligger og kaster mig rundt, og vil egentlig bare op og hjælpe, hvilket jeg faktisk også gjorde sidste år men blev altså sendt i seng igen hehe.

Min første gave i dag var et glas Nutella, HURRA!

Han gav mig to andre gaver; et par yogabukser og et løbesæt, så nu skal jeg gi den gas i fitnesscentret kan i tro :)
Fik desuden en fin blomst senere på dagen, og massere af kys og kram <3 Dejlig kæreste jeg har


Her til aften har vi været ude og spise for at fejre dagen :) Min søde svigermor gav os en smartbox til jul og den har vi brugt her til aften. Jeg fik lov at vælge (igen, skønno kæreste) og fandt så den her lille franske vinbar ved navn Tire Bouchon. Navnet betyder 'proptrækker' hvilket jeg synes er lidt kært.. fik dog aldrig helt fat i hvordan man udtalte det :D
Anyway, vi fik ved ankomsten en lille appeterif og smartboxen gav os en 3-retters menu. Hooold nu op hvor blev jeg mæt, kunne næsten ikke cykle hjem :) Lige en restaurent efter mit hoved. Og da maden jo var gratis havde vi jo råd til at smage lidt forskellige vine... Derfor skal jeg ikke udelukke at jeg er lettere beruset lige nu :P
Jeg skulle lige indvie min kjole som jeg købte i sidste måned på bubbleroom. Den er fra Vila og noget så fin synes jeg :) Trænger dog til lidt farve for den gør sig rigtig godt på mig...


Aftenen har simpelthen været en af de hyggeligste og smagsmæssigt beste oplevelser jeg længe har haft. Restaurenten er super hyggelig, lille, med et stort plankebord og flere små terrasseborde. Fransk musik, vine, levende lys osv. Vi sad jo der og blev helt nyforelskede i den parisiske stemning <3
Og ja, så var mad og vin virkelig delikat, jeg kan bestemt kun anbefale stedet

Og så lige billederne her til sidst:

Skål

Min forret; fransk tapas med forskellig pølse og pate
Christians forret: Tatar
Min hovedret: Lam med sorte linser, østershatte, rødvinssauce og en fantastisk fluffy kartoffelmos (som man kun lige kan skimte hjørnet af desværre)
Christians hovedret: En fænomenal fiskesuppe med bla. victoriabras filet, torsk, hellefisk, blåmusling og tigerrejer. Manden var i den 7. himmel mens han spiste (ret hyggeligt at se på)
Min dessert: en kop kaffe med citrontærte, melonstykker og noget vaniljeskum af en art
Christians dessert: Creme brulee (hmm det er vist ikke stavet korrekt men orker ikke lige at slå det op ;)

Har været en helt igennem skøn fødselsdag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar