mandag den 11. april 2011

Hurra hurra

























I dag har jeg endelig afleveret min eksamensopgave som jeg har siddet og svedt over den sidste måneds tid. At tænke sig at jeg helt selv (okay så med lidt hjælp da) har dateret oldgamle bjergarter ud fra forskellige uran og bly isotoper. Og med olgamle mener jeg altså VIRKELIG gamle, faktisk 3,6 milliarder år! Det får altså en til at tænke i et lidt andet perspektiv!

Christian og jeg fejrede min nærliggende aflevering i går med en tur til Jægerspris. Se lige hvor dejligt vejret var :) Jeg måtte smide jakken op til flere gange både i bilen og på gåturen i parken ved Jægerspris slot. Ja vi nød endda en kop kaffe udendørs på en cafe uden at fryse, det er jo fantastisk.
Efterfølgende besøgte vi nogle venner der havde fået en hund som vi da lige skulle se. Der sad vi så og slikkede lidt sol på deres terasse i et par timer - skønt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar