lørdag den 2. april 2011

Vores nyeste beboer

Hils på Carlo :)
Jeg har i noget tid gået og tænkt på at skille Lava og Diva ad da der er lidt for meget tumlt i buret. Diva er meget dominerende så min tanke var at lade hende gå alene og så købe et nyt bur til Lava. Da sidstnævnte er meget opsøgende og kærlig ville jeg så købe en kastrat hun kunne gå sammen med :) Fandt jo så internatet for Dyrenes Værn, deres internat ligger lige i nærheden af mine forældre, så vi kørte ud for at kigge - KUN KIGGE!! Ja ja Line, som om, jeg endte med at komme hjem med en bur + marsvin, jeg må ha en rygrad som en regnorm :)
Kærestemanden tog det heldigvis pænt, eneste han brokkede sig over var navnet Carlo. Jeg synes nu det er sødt, men vi må se hvad vi kan blive enige om. Kær er han ihvertfald, og virkelig kælen og snakkesagelig. Han gik dog alene førhen så vi må se hvordan han håndterer to tykke damer :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar