søndag den 3. april 2011

Jeg er netop

blevet færdig med den femte og sidste bog i Christian Jacq's serie om Ramses. Min kæreste synes jeg læser enormt hurtigt (5 bøger på tre mdr.) hvilket jeg overhovedet ikke er enig med, jeg synes bare han læser mega langsomt :P Jeg ligger altid og læser lidt inden jeg skal sove, får mig til at slappe af på en rigtig god måde så jeg (oftest) let falder i søvn :)
Jeg synes bøgerne om Ramses Den Store er fantastisk spændende, men jeg har selvfølgelig også en svaghed for forhistoriens mysterier og magi. Skrivestilen er til tider lidt speciel, bl.a. springer forfatteren meget i tiden og nogen gange gik der lidt tid før jeg opfangede at der måske var gået 5 år. Men gjorde nu ikke bogen mindre spændende :) Faktisk er det anden gang jeg læser serien, da jeg har ikke lige haft prioriteret indkøb af nye bøger. Men så må jeg jo genlæse, hvilket nu heller ikke gør så meget da jeg har en del bøger der virkelig er gode :)


Mit næste bogprojekt er Ken Follett's "Uendelige Verden"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar