lørdag den 15. januar 2011

Overspringshandlinger

... Er mit mellemnavn her til aften. Jeg har siddet foran computeren hele dagen i håb om at få skrevet min eksamensrapport færdig, hvilket ikke er lykkedes helt - er dog godt på vej :)
Sad den anden dag og fik en hel vild lyst til at spille Heroes of Might and Magic III, nok det mest fantastisk spil i verden, tæt fulgt af WOW, som jeg dog ikke spiller mere da der også skal være tid til kæresten :p Anyway det er åbenbart gået ud af produktion, så det er umuligt at bestille hjem over nettet eller købe i en fysisk butik, jeg havde næsten opgivet da en kammerat henviste til en hjemmeside der sælger en digitaliseret udgave som man downloader. Så nu kan jeg spille det igen, og det kostede mig endda kun 55 kr, hurra. Hjemmesiden hedder http://www.gog.com/
Eneste problem er at jeg nu skal holde mig lidt i skindet de næste par dage, skal jo ha skrevet opgaven færdig !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar