søndag den 2. januar 2011

Nyt år - ny livsstil ?

Ja som overskriften siger vil jeg bruge nytåret som en mulighed for at kickstarte en ny hverdag. Egentlig tror jeg ikke på nytårsfortsæt for jeg bryder dem altid alligevel, så denne gang er det bare et forsøg på at få lidt nye vaner ind i hverdagen. Heldigvis bakker kæresten op omkring det. Vi indfører nu en madplan (for økonomiens skyld), der skal indeholde sund og grøn mad (for min krops skyld hehe ) ! Derudover har kæresten været så sød at give mig et abonnoment til Fitness World så nu skal jeg få meldt mig på nogle hold. Elsker pilates, latinmix og stram op så håber de hold kommer til at ligge på nogle tidspunkter så jeg har mulighed for at deltage :)

Ugens madplan lyder som følgende:
Mandag: Lasagne med spinat
Tirsdag: Pitabrød med tun og æg
Onsdag: Pizza lavet af de resterende pitabrød
Torsdag: Tomatsuppe med kødboller og pasta
Fredag: rester fra torsdag
Lørdag: Wraps af rispapir med kylling og grønt
Søndag: Pasta med hasselnødder og ærter

Glæder mig til at komme igang i køkkenet igen :) synes jeg faldt lidt af på den her i december måned... Så det bliver rigtig godt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar