mandag den 12. december 2011

Verdens bedste sanwich

- Er efter min mening en "James" fra den lille biks Lotte's Sanwich Bar beliggende på Prinsessegade 10 ved Kongens Have. Hvis jeg en sjælden gang imellem kommer hjemmefra uden mad i tasken, tuller jeg altid derned, og køber en af deres lækre sanwich.
En James består først og fremmest af brød smurt med peanutbutter (allerede her er jeg solgt) og chilisauce. Derpå lægges frisk salat, kylling og skiver af pærer. UUHMMM!! Jeg elsker det. alle burde have lov og smage denne sanwich, og jeg tror også snart selv jeg skal lave den til kæresten så han kan smage den :)

Her er et sørgeligt forsøg på at lave noget lignende der dog slet ikke var lige så godt, omend bestemt spiseligt :) Det er en sanwich bestående af groft brød med chilisauce, ruccola, serranoskinke, ost og æble.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar