tirsdag den 28. juni 2011

Dagens

Jeg er jo startet på nyt job som studentermedhjælper på DONG og her er altså en lidt anden stil end på geo-studiet, der ses lidt flere stiletter, kjoler m.m. Hvilket jo er herligt og klart skal udnyttes :D
Så jeg trak i min nye Vila kjole i morges tilsat leggins, ballarinaer og lidt smykker :) Jeg ser vist noget træt ud på billedet, men klokken var også kun 7 om morgen :P

Forresten blev fik jeg en email i dag der bekræftede at jeg skal til Grønland igen i år *JUBIIII* vi skal samme sted som sidst, nemlig Isua, der ligger ca. 150 km. nordøst for Nuuk :) Skal være afsted i 11 dage, hvor vi bla. skal indsamle prøver til mit speciale. Nøøøj hvor jeg glæder mig... Der er så skønt deroppe, ingen mennesker, kun grønt, dyr, natur og stilhed :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar