lørdag den 25. juni 2011

gaver og shopping :)

Christian var i gavehumør i går :) Da jeg kom hjem stod der en pakke med fint undertøj fra Triumph på sengen. Mens jeg glad stod og kiggede på det kom han ind og spurgte om han ikke lige måtte se mine sorte bukser - "øh hva?! hvorfor vil du det" - men det ville han altså, og sørme om der ikke også lå et par nye bukser da jeg åbnede skabet <3 Elsker den mand! Har nemlig længe gået og brokket mig over at jeg manglede undertøj og forleden gik et par af mine bukser istykker :)

Desværre var bukserne lidt for korte (et generelt problem for mig med mine 182 cm) så jeg kørte ind til Strøget for at se om jeg ku få dem byttet. Det er ret hårdt at rende rundt og være fattig midt i udsalgsperioden, og jeg kom da også hjem med lidt forskellingt, men der er kun for ca. 300 kr, så samvittigheden kan lige bære det :)

Top / kjoleting fra Vila nedsat til 75 kr

Taske, hårnåle og leggins fra H&M, trøje fra Gina Tricot

Øreringe fra Gina Tricot

Ingen kommentarer:

Send en kommentar