lørdag den 16. august 2014

LCHF nachos

Altså det er jo ret simpelt faktisk, man udelader jo bare nachos skallerne. Det er bare ikke en ret som jeg havde skænket en tænke før jeg tilfældigt faldt over et billede på instagram. Derfor tænkte jeg også at jeg lige ville dele ideen her :)


Jeg købte to pakker inderfileter og stegte dem på en pande i lidt smør. Så lagde jeg dem alle i et fad, dryssede godt med ost på, tilføjede lidt oliven og jalapenos og satte det hele i ovnen i ca 20 minutter ved 200 grader. De sidste par minutter fik de på varmluft for lige at få osten rigtig gylden :)

Serverede det med hjemmelavet guacamole (lavet af 3 avokadoer, en finthakket tomat, cremefraiche og salt + peber), cremefraiche og taco sauce. Det var et hit! 

Har læst flere steder at man kan lave ostechips i ovnen hvis man lidt af 'knasen'. Det må prøves en dag, mere ost ville ikke gøre os så meget herhjemme :P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar