lørdag den 19. januar 2013

Cafe 22

Efter et par runder i Lyngby Storcenter i går trængte Christian og jeg til en god omgang mad og besluttede os for at tage til et af vores yndlings steder, nemlig Cafe 22 der ligger nær Sant Hans Torv med udsigt over søerne. Cafeen er super hyggelig med dejlig mad og drikke samt godt betjening, så jeg kan bestemt anbefale at slå et smut forbi :)
Christian fik en kæmpe pariserbøf med hele moletjavsen (fik desværre intet billede heraf) mens jeg fik en lækker burger med rustikke pomme frittes og chilimayo. Det var super lækkert, og tjek da lige den fine chilipynt på burgeren :D desværre var den spildt på mig da jeg ikke bryder mig om jalapenos, men hyggeligt var det nu. Dertil fik jeg en varm hyldeblomstdrik. Uhm!
Glæder mig allerede til onsdag hvor vi skal derhen igen med en kammerat :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar