søndag den 18. maj 2014

Tapas i det blå

Kæresten og jeg synes at vi ville udnytte det dejlige vejr vi havde i går. Derfor besluttede vi at pakke lidt dejlig mad og hvidvin i en kurv, tage soveposerne under armen og så ellers køre til Jægerspris hvor Christians far har en lille havnelodde (hedder det mon det ? ), hvorpå der ligger et lille shelter.


Vi havde købt lidt lækkert i Torvehallerne bl.a. snackpølse, laks med honning og nødder samt kammuslinger - alt sammen røget. Derudover lidt god ost (jeg er vild med gedeost, her fik vi en rullet i aske). Hjemmefra havde jeg stegt asparges i ovnen med schwatzwald skinke og lavet nogle agurkeruller med flødeost, skinke og gulerod/peberfrugt.

Til dessert havde vi købt lidt god kage, normalt prøver jeg jo at undgå fødevare med mel og sukker, meen synes næsten det hørte sig til i dagens anledning :) Christian fik cheesecake, mens min kage bestod af en chokoladebund med hindbærmousse - mums.


 Det var en rigtig skøn aften og nat. Desværre fik jeg hold i nakket i løbet af aftenen hvilket gjorde at jeg ikke kunne sove da vi endelig krøb i soveposerne. Dog sang nattergalen så smukt natten igennem, så det gjorde ikke spor. 

Lunt og godt i min tykke, varme sovepose :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar