søndag den 15. juni 2014

Kyllingesalat

I går kom vi hjem fra en uge i Kroatien. Vi var afsted med et vennepar og det har været en rigtig hyggelig, og varm, uge - hvilket resulterede i alt alt alt for meget mad og snack :D Når det er +30 grader craver jeg åbenbart chips nonstop, hehe, og jeg har spist brød hele ugen, hvilket vil sige at min stakkes mave pt. ligner og føles en badebold. Så nu står den på detox. 


I går købte jeg hele grøntafdelingen i Fakta og lavede en nem og hurtig kyllingesalat, som bestod af et kyllingebryst stegt i kokosolie med et drys af sesamfrø. Dertil alskens grønt og lidt fintsnittet hvidkål i æbleeddike. 


I dag lavede jeg en hurtig spinatsmoothie som bestod af følgende: 

Smoothie
2-3 dl vand
1 stor spsk skyr
saft af en lime
0,5 banan
8 kugler frossen spinat
1-2 cm revet ingefær
1 fersken
1 håndfuld blåbær 

Topping
saltede peanuts
blåbær

Blend det hele sammen og top med blåbær og peanuts :) Den smagte overraskende godt, men der var en smule for meget frugt i efter min mening - jeg prøver at jo holde sukkerniveauet nede, men så får jeg måske en glidende afgiftning her efter ferien.
I samme anledning har jeg fået bestilt nogle fine sugerør på ebay i dag. Glæder mig til de kommer, de vil pynte på billederne. 
  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar