søndag den 7. april 2013

Aldrig eksamen igen!

Netop kommet ud fra eksamen, totalt overvældet
og lykkelig :) Sikke en dejlig dag!

Onsdag den 3-4-2013 var en stor stor dag, jeg blev nemlig færdig med min uddannelse som geolog. Dvs. at jeg nu kan kalde mig Cand. Scient. Geol. og det er stort, for da jeg var yngre troede jeg aldrig at det ville være muligt for mig at gennemføre en lang uddannelse. Den tvivl har jeg dog gjort til skamme, for det VAR muligt. På geologi uddannelsen skal man forsvare sit speciale og jeg synes egentlig ikke at det gik vildt godt. Jeg var meget nervøs og havde svært ved at formulere mig. Jeg har hele tiden regnet med at få et 7 tal, derfor var jeg ved at falde bagover da min vejleder afslørede at jeg fik 10. TI!!! En karakter jeg slet ikke havde turde håbe på. Faktisk måtte jeg også bede dem om at gentage det for troede faktisk at jeg havde hørt forkert. 

Christian, to skønne veninder og et par studie kammerater ventede på mig udenfor, og hvor var det dejligt at kunne afsløre karakteren for dem samt at kunne skrive det til familie og venner.

Jeg blev fejret om aftenen, med en dejlig kødgryde lavet af Christian (jeg gik mest bare forvirret rundt og kunne ikke fatte den flotte karakter) og champagne købt af tøserne <3 nbsp="" p="">

Det var lige i min ånd, lige som jeg allerhelst kunne tænke mig at blive fejret på :)

Nu skal der gang i den her blog igen og jeg skal lave noget dejlig mad - og så skal jeg finde mig et godt arbejde! Desværre ikke noget der hænger på træerne her i DK men jeg er fortrøstningsfuld :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar