søndag den 13. februar 2011

Jubiiii

Se lige hvad der kan forudbestilles på SAXO :D 


Bogserieen Jordens Børn af Jean M. Auel er nok nogle af de bøger jeg har genlæst flest gange. Hun (forfatteren) formår simpelthen at skrive så levende at man føler man bor side om side med Ayla, hovedpersonen i bøgerne. Jeg GLÆDER mig til at læse den nye bog der udkommer 29. marts og som bla. kan bestilles her http://www.saxo.com/dk/item/jean-m-auel-de-malede-hulers-land-indbundet.aspx?authorid=315936 
Både min mor og jeg elsker serien og har alle bøgerne som vi deler. Men så kommer problemet jo når vi får den nyeste hjem: Hvem søren skal ha lov at læse først....??? (personligt stemmer jeg jo på mig selv, og skal nok love at læse hurtigt :p )

5 kommentarer:

  1. Jeg er aldrig kommet igang med at læse dem, men jeg har nogen af dem stående på hylden, måske jeg skulle tage mig sammen :-)

    SvarSlet
  2. Jeg kan kun anbefale dem. Elsker hendes måde at skrive på, og det faktum at der er en masse research bag bøgerne :)

    SvarSlet
  3. Hva handler bøgerne om? Udover huleboer hehe ;). Jeg vil gerne prøve nogle nye men ved aldrig hvilke det ska være.

    SvarSlet
  4. Hehe jamen den handler faktisk om kun huleboere, men du følger den her pige fra hun var hel lille af. Forfatteren skriver både om den her piges liv (hvor hun vokser op hos neandertalere og senere skal finde "sit eget folk"), men beskriver også hvordan hele deres verden fungere og ser ud.
    Nogen kan måske godt finde hendes beskrivelser lidt langtrukne, men jeg synes det er spændende at læse hvordan verden så ud dengang :)

    SvarSlet
  5. Okay det ku da være jeg sku prøve at læse dem for jeg syns også at sådan noget er ret spændende :)

    SvarSlet