søndag den 24. juni 2012

Jeg er blevet voksen...

Jeg har nemlig fået kørekort :D *jubiiii*



I fredags var jeg oppe til min længeventede køreprøve, og jeg bestod den sørme!! Jeg skulle køre kl 14:30, hvilket i mit hoved var alt for sent. Når jeg skal gå og vente hele formiddagen på noget sådan bliver jeg nærmest panisk angst, og ja, det hjalp jo ikke ligefrem at det stod ned i stænger og at jeg ikke rigtig havde kørt i regnvejr før. Føj, jeg var nervøs. 

Kl 13:30 skulle vi (min kørelære og jeg) så 'varme op' i en times tid, her glemte jeg selvfølgelig alt om mit bakspejl, og kørte alt for langsomt. Men det fik hun heldigvis gjort mig opmærksom på :)

Klokken blev halv tre og regnen tog til *suk*. Heldigvis virkede den sagkyndige mægtig flink, omend han ikke sagde meget (hvilket nu passede mig fint). Ingen problemer med de tekniske spørgsmål og så ellers afsted med os.. Og det hele gik da også udemærket, sådan overordnet, men nåede da at tænke FUCK et par gange eller tre. Især da jeg i et højresving kom til at lægge mig i cyklisternes bane, som jeg mistolkede som en højresvingsbane. Heldigvis var det i på en mindre vej, uden cyklister, og jeg opdagede det selv med det samme - så det gik åbenbart, men for søren jeg fik sved på panden.

Da vi kom tilbage til parkeringspladsen (jeg var så heldig at jeg skulle parkere i alm. båse, der var ingen trepunktsveninger eller parrallelparkering :D ) fik jeg med det samme af vide at jeg var bestået. Gud en lettelse - jeg ville slet ikke kunne overskue at skulle betale nye køretimer + 1500 kr til en ny prøve. Så jeg var SÅ glad. Kunne dårligt skrive mit navn på blanketten han gav mig, mine hænder skælvede som et espeløv (så nu bliver jeg helt poetisk, hehe). Min søde kørelære gav mig et ordentligt kram og så kørte hun mig ellers hjemad :) 

Dagen blev fejret med en kæmpe omgang sushi fra KOKO-sushi på tagensvej, nøj hvor vi smovsede. Jeg glemte helt at tage billeder ;D    
Lørdag fejrede jeg kortet endnu engang, med en ordentlig omgang udsalgsshopping. Fænomenalt :) 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar