lørdag den 20. marts 2010

Kage til søndagshygge

Min dejlige kæreste havde fødselsdag sidste uge, desværre var han på skiferie med drengene på dagen så jeg havde ingen mulighed for at fejre ham... Han kom hjem søndag, og der ville jeg overraske ham med lidt kage, kaffe og hygge. Havde i den anledning inviteret hans mor og mine forlældre. Vores mødre havde endnu ikke mødt hinanden (efter 1½ år) så tænkte samtidig det ville være en god mulighed for dette.
Jeg har ikke gjort mig så meget i kager før, og dette er den (endnu) sværeste jeg har kastet mig over. Det er en Kaffe-karamelkage med en cremeglasur af rørsukker, smør, mælk og flormelis, fra bøgerne Favoritter - Bagværk (kan virkelig anbefale disse bøger, de er fantastiske til prisen!!).

Nåh ja... og familie"mødet" gik fremragende :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar