lørdag den 6. marts 2010

Selvforkælelse

Ja det skal der altså være plads til når nu hr. kæreste var i byen med drengene. Jeg besluttede mig, i går, for at lave lidt forskellige bruschetta.
Havde købt et billigt ciabatta brød i Netto og skar en 6-7 skiver af det.

1: Først bruschetta var den traditionelle, ihvertfald for mit vedkommende, med tomat os og skinke. Her brugte jeg; 

Lidt olivenolie
1 skivet fed hvidløg
2 tomat i skiver
en håndfuld skinkestrimler
en håndfuld ost
oregano og basilikum

Efter brødet var skåret, skar jeg lidt hvidløgsskiver som jeg smurte hen over det. Derefter dryppede jeg det med olie, for så at lægge tomatskiverne, skinke og osten på. Derefter drysses med krydderier og det hele sættes i ovnen


Den anden slags havde jeg faktisk ikke prøvet før, men er super lækker;
2 tomater - hakket
2 tsk persille - hakket
1 fed knus hvidløg
olivenolie efter smag
salt, oregano og basilikum
hytteost

Alle ingredienserne blandes med undtagelse af hytteosten. Når brødskiverne er ristet færdigt lægges der en bund af hyttost og tomatblandingen ovenpå


Den sidste er lækker blanding af avokado og hytteost
½ groft hakket avokado
1 hakket tomat
et par spiseskefulde hytteost
1 knust fed hvidløg
salt

Alle ingredienserne blandes og lægges på det færdigrestede brød, dejlig enkelt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar