onsdag den 16. marts 2011

Av min krop

Jeg havde lige et par aktive dage som nu kan mærkes! Går til Puls og Styrke i Fitness World med min veninde en gang om ugen, og søndag var ingen undtagelse. Af en eller anden grund var mine ben ikke helt med mig den dag, de rystede og krampede hele timen hvilket resulterede i at jeg næsten ikke kunne gå om mandagen.
Jeg opdagede til min rædsel at jeg havde meldt mig til Flow Yoga om aftenen, så måtte afsted igen. Har prøvet yoga en gang før for lang tid siden og synes nok det var lidt kedeligt (til gengæld er jeg stor fan af pilates). Anyway, denne i type yoga får man noget mere sved på panden, eller også er jeg mere ude af form end jeg regnede med :P
Se lige her! Kig godt på dette billede! Det er sådan man "slapper af" i yoga!!! What? mine stakkels ben der i forvejen var fuldkommen stive skulle nu strækkes og bøjes ikke blot i denne stilling men også mange andre - pyha det var hårdt. Men synes det var rigtig sjovt trods alt, og vil rigtig gerne til nogen flere timer :) Også selvom jeg har gået som en 90-årig de sidste to dage pga. ømme muskler

2 kommentarer:

  1. Jeg er kommet helt ud af min ellers daglige yogatræning - hvilket ærger mig helt vildt - for det er virkelig godt for min krop. Jeg må i gang igen!
    Men downward facing dog er en af mine yndlingspositioner, jeg synes det giver et fantastisk stræk i kroppen :-)

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet
  2. ja jeg er også super ærgelig over at jeg stoppede med min pilates for et års tid siden - synes pilates (og nu også yoga) er en fantastisk form for motion. Sved på panden, men stadig roligt og afbalanceret. Min ryg har desuden rigtig godt af det så jeg vil gerne ind i en fast rytme igen. Desværre har jeg lidt problemer med mine håndled, men giver det en chance :)
    Ja jeg kunne godt mærke strækket gennem kroppen, en skøn fornemmelse, trods det var lidt hårdt. Kom bare sådan til at grine da træneren nævnte det, den havde jeg ikke lige set komme :D

    SvarSlet